شنبه، دی ۱۸، ۱۳۸۹

رژیم لاغری


از امروز شروع کردم به رژیم گرفتن . یک رژیم غدایی بسیار سخت که در 13 روز 7 تا 15 کیلو وزن بدن  کم میشه . 
رژیم متابولیسم .
فکر کنم فقط قراره که گشنگی بکشم . نمیدونم میتونم به ورزشم ادامه بدم یا نه . 
الان که خیلی گشنمه . 
فکر کنم که گرسنگی باعث به هم ریختن اعصابم بشه به همین دلیل از همه اعضای خانواده خواهش کردم که تو این 2 هفته من رو تحمل کنند و از هم دردیشون بسیار سپاسگزارم .
چرا این رژیم غذایی ؟ 
چون سریع وزن کم میشه . چون نمیتونم رژیم طولانی مددت بگیرم . چون تنوع خوراکی ها زیاد . چون من عاشق  بستنی های  بسکین رابینس هستم . چون واقعا نیاز دارم که وزنم رو کم کنم . و.......

باران در روز اول 

۳ نظر:

ناشناس گفت...

سلام می شه رزیمتونم به فرمایید چگو
نه است

مامان دریا گفت...

سلام باران جان
اگر زحمتی نیست در مورد رژیم اطلاعات بیشتری بده یا اگر در اینترنت هست لینکش رو معرفی کن شاید منم سر غیرت بیام.ضمناممنون که به کوله بار سر می زنی - موفق باشین

کیت گفت...

اگه دستور این رزیمتو بذاری ممنون میشم!!!!