یکشنبه، دی ۱۹، ۱۳۸۹

رژیم لاغری 2

دیروز تمام مدت احساس گرسنگی داشتم و همش لرزمیکردم .
دیروز 16 لیوان آب خوردم که اگه مجاز بود بازهم میخوردم چون همش تشنم میشه . 
برای سرگرمی کتاب خوندم وفارسی 1 نگاه کردم . نورا هم که نبود و قوزبالاقوز شده بود .
موتی جان هم برام شعر طاقت بیار رفیق رو میخوند و روحیه میداد .
خلاصه دیشب رو هرجوری بود گذروندم .
صبح که بیدارشدم احساس سبکی داشتم . گرسنه هم نبودم ولی حسابی تشنم بودم .
ساعت حدود 1 بود که شکمم میگفت وقت ناهاره و..... 
ناهار 2 تکه استیک را که وقتی خوردمش تازه ته دلم قیلی ویلی میرفت .
ولی خوب امروز خیلی بهتر از دیروزم
درضمن یک کیلو وزنم کم شده  .
تو یکی دو روز آینده فرصت کنم رژیمم را میذارم اینجا .

باران در روز دوم

۲ نظر:

جلیله گفت...

عجب رژیم سختیه. من هم دوست دارم دستورشو بدونم.
من هیچ وقت اراده یه رژیم طبق دستورشو نداشته و ندارم:)

موفق باشی

کیت گفت...

واقعا تو یه روز یک کیلو وزن کم کردین محشره!!!!!حتما رزیمتونو واسه مام بذارین!!!ممنون