سه‌شنبه، آذر ۲۳، ۱۳۸۹

مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری
 
تو این همه سایتی که برای مهاجرت به کانادا هست هیچکس در باره  مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری  چیز زیادی ننوشته و لی من تصمیم دارم که از سیر تا پیازش رو بنویسم .
سرمایه گذاری مستقیم : طرح سرمایه گذاری مستقیم طرحی است که فرصت و شانس آمدن به کانادا را به افراد و اعضاء فامیل آنها میدهد. این برنامه به تائید دولت کانادا رسیده است و با ضمانت دولت کانادا نیز انجام میشود. این طرح به افراد اجازه میدهد که برای ویزاهای بدون قید و شرط و همچنین اقامت دائم اقدام کنند و نهایتا" این افراد قادر خواهند بود که برای سیتی زن شدن در کانادا نیز اقدام نمایند.
کاندیداهایی که مایل به اقدام برای این پرونده هستند بایستی دارای شرایط زیر باشند:
دارای 1.600.000 دلار دارائی خالص باشند.
دارای سابقه مدیریت موفق باشند.
مبلغ 800000 دلار کانادا را به مدت 5 سال در یک بانک و یا موسسه کانادایی سرمایه گذاری کنند . ضمنا" چون این سرمایه گذاری توسط دولت کانادا ضمانت گردیده است بنابراین کل مبلغی که توسط افراد سرمایه گذاری گریده بعد از 5 سال به طور کامل به افراد برمیگردد.
اگر شما مایل به سرمایه گذاری به مبلغ 800000 دلار نیستید یک راه ایده آل دیگر برای شما وجود دارد و آن اینکه برای مثال شما میتوانید که مبلغ 220.000 دلار را سرمایه گذاری کرده |(بهره وام دریافتی ) و بقیه را از دولت کانادا وام بگیرید و همچنان میتوانید برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری اقدام نمائید.

 نکات مهم
--دارایی های همسر هم حساب میشود + دارایی های اقدام کننده
--شما  و اعضای خانواده تان باید از سن ۱۸ سالگی تا حالا را با ارائه مدارک ثابت کنید که چی کار کردید وپولتون را  از کجا آورده اید .
--کلیه فیش های مالیاتی پرداخت شده شرکت .
--ترازنامه ۵ سال اخیر ( که باید توسط حسابدار رسمی  تنظیم شده باشد )
--مدارک تحصیلی همه  اعضای خانواده
--لیست بیمه پرسنل در ۳ سال اخیر (پرسنل باید از ۳ نفر بیشتر باشند )
--سند ملک ها + ارزشگذاری آنها  + قول نامه خرید و فروش کلیه ملک هاتون چه الان داشته باشید چه فروخته باشید یا اینکه به شما هدیه شده باشد را هم باید ترجمه کنید .
--کپی مدرک و جواز کسی که ملک ها رو قیمت گذاری کرده +ترجمه رسمی آن .
--جوازکسب .
--گردش مالی شرکت  و گردش مالی حساب شخصی که نباید به نظر بیاد که شما با آن بیزینسی میکنید گردش حساب شخصی هرچی کمتر باشه بهتره  ( ۶ ماهه ).
--کلیه مدارک باید اصل آن + ترجمه رسمی در ۲ نسخه  باشد
یکسری از ترجمه  ها رو به اداره مهاجرت میدهید و ۱ سری دیگر را برای خودتان نگه میدارید تا روز مصاحبه همراه با اصل مدارک به آفیسر ارائه کنید .
بعد از اینکه این مدارک را به اداره مهاجرت دادید (توسط وکیل ) اداره مهاجرت ۲ هفته بعد فایل نامبر را به شما میدهد که اگر از کبک اقدام کرده باشید مصاحبه شما در مونترال - دمشق - آنکارا - ابوظبی  خواهد بود با  مترجم   و بعد از قبولی در مصاحبه برای شما نامه ای میاد که از تاریخ نامه شما3 ماه  فرصت دارید که 800.000 دلار را در بانکی در کانا به نام خودتون واریز کنید یا اینکه ۱ ماه فرصت دارید که220.000 دلار را با بانکی که قبلا با هاش قرار داد بستید به حسابی که براتون باز کرده اند واریز کنید .یک هفته بعد از واریز مبلغ .   CSQ  تون میاد که نامه قبولی شماست و با این مدرک موقع لند در فرودگاه مونترالباید همراهتون باشه  .پس حتما موقع ورود به کانادا  یک کپی از  CSQ  را همراهتون دم دست داشته باشید .
بعد از این شما باید فرمهای مربوط به فدرال را پر کنید و با CSQ برای سفارتخانه ای که براتون مشخص کرده اند ارسال کنید که تمام این زحمات را وکیل محترم عهده دار میشوند
۱ ماه بعد شما فایل نامبر فدرال را دریافت میکنید و  شما باید سوء پیشینه تون را با ترجمش برای سفارت یا وکیل تون بفرستید بعد از اون هم باید منتظر مدیکال باشید و بعدر از مدیکال هم ۲ ماه بعد ویزا صادر میشه .
 سرمایه گذاری  از طریق فدرال فرقش با کبک اینه که در فدرال شما وقتی به مرحله ویزا رسیدید اون موقع باید پولتون رو واریز کنید .

باران 

هیچ نظری موجود نیست: