شنبه، دی ۱۳، ۱۳۹۳

ازتفریح های زمستانی لذت ببرید

قبل از اینکه از کشور امارات به کانادا مهاجرت کنم همیشه از سرمای هوای کانادا میترسیدم و با توجه به اینکه من کمی هم سرمایی هستم کمی تا قسمتی هم از سرما متنفر بودم . 
همیشه فکر میکردم وای تو هوای منهای 19 یا 20 درجه حتما یخ میزنم میمیرم یا نوک دماغم یخ میزنه میفته یا از سرما مژه هام به هم میچسبند . 
ولی ولی ولی .....
چند روز پیشا خونه یکی از دوستامون بودم که هوا فکر کنم منفی 10 بود و داشتم میگفتم وای عجب هوایی من که راضی هستم هوا خیلی خوبه . دوستم با تعجب من و نگاه کرد و گفت واقعا .....


اگه شما در کانادا سعی کنید از برف و سرماش به صورت تفریح های زمستانی لذت ببرید هیچ وقت از سرمای هوا شاکی نمیشید از اینکه برف میاد ناراحت نمیشید . اگه به پارو کردن برف  جلوی در خونه مثل یک زنگ تفریح تو کاراتون نگاه کنید ازش لذت خواهید برد . 
همه و همه به خود ما و نگاه ما بستگی داره .

البته اینم اضافه کنم که لباس های زمستونی اینجا واقعا عالی هستند . 
من پیشنهاد میکنم تمام لباسهاو کفشهای زمستونی تون رو از مارک کلمبیا بگیرید . یا نورث فیس .






Baran

هیچ نظری موجود نیست: